To achieve great things, two things are needed;.............. a plan, and not quite enough time. (NOTE: MOST PHOTOGRAPHS ON THIS WEBLOG COPYRIGHT BY HANS KLOPPERT)

Sunday, August 10, 2008

SHUT UP & PLAY



Daar ga ik een shirt mee maken. Maroon kleur shirt met gouden print! " The Pursuit of Happiness" beeldt het pad dat de vrouw bewandelt naar echt geluk uit. het verhaal is in de loop van het seizoen wel veranderd, maar er wordt echt teveel over de microfoons "geluld". Allemachtig! Het leidt heel erg af van de klasse muziek , de uitvoering en de superieure drillmoves! Eerst ging de gesproken tekst er nog over dat Sarah Jones hoorde dat ze kanker had,.. maar dat is toch veranderd in het feit dat ze vandaag oma is geworden. In het midden van het veld is een heuse radiostudio nagebouwd. Naar het einde toe neemt het tempo in de drill zoals gewoonlijk toe. Gaaf! Alleen dat geouwehoer staat me tegen. Maar ook daar ben ik niet de enige in. Ben benieuwd waar ze volgend jaar mee aankomen. Heb wel gehoord dat ze muziek spelen van mijn favoeriete componist : Leonard Bernstein. Dus dat zit wel goed!

1 Comments:

Blogger Stijn said...

doe mij ook maar zo'n shirt :d "SHUT UP & PLAY"

6:14 PM

 

Post a Comment

<< Home