To achieve great things, two things are needed;.............. a plan, and not quite enough time. (NOTE: MOST PHOTOGRAPHS ON THIS WEBLOG COPYRIGHT BY HANS KLOPPERT)

Sunday, August 10, 2008

BLUE DEVILS

Ik weet het,.. ik ben bevooroordeeld... maar ook al heeft Phantom een fantastisch muzikaal boek, een geweldige hornline (met snoeiharde mellophones!) een retestrakke drumline en een hoog applausgehalte in de show, (altijd al wel een van mijn favotrieten geweest, al is het alleen al vanwege het klassieke repertoire...), maar toch heeft de show van Blue Devils mijn voorkeur!

Constantly Risking Absurdity... en dat gebeurt ook de hele show door. Je weet hier echt niet waar je moet kijken. Ook moeilijk op de voorlijn te fotograferen. Als je denkt dat je een tenor of snare mooi in beeld hebt, dan schuift er gegarandeerd een guardlid voor je lens langs.
Genieten geblazen!!! Met hoofdletters!

1 Comments:

Blogger Tim said...

Vanochtend gelijk op je blog gekeken voor de uitslag, moest ik alsnog doorklikken naar DCI.org. Je bent toch wel levend de press box uitgekomen he? ;)

6:09 PM

 

Post a Comment

<< Home